en god morgon.

Jag har havet framför mig när jag dricker mitt morgonkaffe. Och fåglarna som sällskap. Kan inte låta bli att fundera - kan man ha det bättre?Nej - det känns inte så. Och så den där härliga doften som kommer med den lätta brisen - havet, tången - ja helt enkelt sommar.

Vi har en naturtomt som skiljer oss från havet. Min dotter tycker den ser ut som en typisk reklamäng. En sådan man ska springa på, med utsläppt hår, vit klänning och brunbränd och se ut som hälsan själv.  Ännu har hon inte sprungit av sig på den. Kanske jag borde göra det? Men jag har ingen vit klänning med mig. Endast en vit topp och jag vill nog förskona grannarna - de ska slippa sig mig iförd endast topp! Vill inte riskera att sedlighetspolisen dyker upp!

Nu visar temperaturen på 18 grader i skuggan och halvtio på klockan. Det är dags för kaffekopp nummer två!


Kommentarer
Postat av: Vänninan som är kvar i Stockholm



God morgon Daisy, själv sitter jag på min lilla balkong med en latte och morgontidningen. Har inte samma utsikt men en stor gul sol och blå himmel.

En kanon start på en fin semesterdag.

Kul att få ta del av dina spekulationer eller är det spikulationer.

Njut av dagen.

Kram kram

2009-06-22 @ 09:53:41
Postat av: daisy

till den sthlmsbaserade väninnan!

Njut ditt otium det är du värd!

2009-06-22 @ 10:06:29
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/
Postat av: daisy

Merete! Tak för din hilsen. Jeg er så glad at du ska fölge min blogg! Hjertligt välkommen!

2009-06-22 @ 20:27:37
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0