etthundra.

I dagarna firar jag 10 månaders jubileum av denna blogg. Verkligen något att fira tycker jag, som tar alla tillfällen i akt att ha fest, hurra och kalasa. Men en sak till. Detta är det 100:e inlägget! Ett hundra inlägg. Inte illa, eller hur? Hipp Hipp HUUUUURRRRRAAAA för daisyspekulerar.blogg.se!

Nu blir det bok. Minsann. Det har jag lovat mig själv och flera andra. Inläggen ska publiceras i bokformat och jag vill sitta i morgonsoffor och berätta om min blogg, mitt intressanta liv och om mina förfäders fantastiska leverne. Allt medan jag slänger med mitt långa vackra hår och ler med hela mina läppar. Som givetvis är målade med massor med läppglans. Tänderna är alldeles nylaserblekta och jag sitter så vackert i soffan med det ena långa smala benet över det andra i högklackade Loubutinpumps.....eller vänta nu lite. Jag tar plats i soffan och pratra om min bok och den krokiga vägen dit. Håret sitter där det sitter och benen är lite halvfeta och på fötterna har jag lågklackade lackskor!

Men bok ska det bli!

Kommentarer
Postat av: carinafina

Härligt med drömmar och mål, lycka till med skrivandet, väntar nyfiket!

Min blogg är inte ens ett halvår ännu, bara bäbis.

Kram på dig!

2010-04-20 @ 13:29:03
URL: http://soldatmamma.blogspot.com
Postat av: markvärdinnan

Ånej! Tag genast plats i Akademien!

Stol nr 5 kanske? Mycket bättre än en lurvig tv-soffa. Du kan därifrån också tå-flörta med sekreteraren Peter Englund.

2010-04-21 @ 10:32:27
Postat av: Fredrik

Skriv vidare, det är intressant, stort som smått, och många udda infallsvinklar!



Vi ses på en fika snart!

2010-05-17 @ 08:25:58
URL: http://fredrik.vartsollentuna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0