gott nytt!





Jag tror att de flesta kvinnor någongång har haft en önskan om en nyårsafton i den läckraste av blåsor, höga klackar, vackra juveler, dyraste champagnen och stiligaste sällskapet! Även jag! Men i år blir det inte så. Inte för mig i alla fall. Istället kommer jag tillbringa denna afton i pyjamas, morgonskor, coca-cola light och tv:n som sällskap. Och massor med näsdukar, alvedon och halstabletter.

I år hade jag faktiskt tänkt fira för mig själv - vilket jag inte har något emot. Men min söta goa gärdesväninna bad mig följa med till hennes vänner! Och häromdagen kom en inbjudan från en av de läckraste kvinnor jag känner. Oj vad glad jag blev. Men så fick jag ju tacka nej på grund av snörvleriet.

Tack och lov fick jag mig en god kopp kaffe på Grand Hotels Cadierbar i förrgår. Lite nyårsaftonkänsla några dagar före.....


Gott Nytt År på er alla läsare. Vi ses 2011!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0