behag.

Jag är fullkomligt galen i koftor med rund hals. Så till den milda grad att jag idag är ägare av en hel del. Nästan koftfetischist. I de flesta av färger. Det går att kombinera med det mesta, jeans, svart byxa, kort kjol m.m.

Häromkvällen åt jag middag i på ett hotell i Malmö, iklädd just en av mina koftor, det obligatoriska pärlcolliet och ett par jeans. Jag plockade maten vid buffébordet och möttes av flera uppskattade blickar från några av de manliga hotellgästerna. Vilken underbar känsla!

Efter maten hällde jag upp en kopp kaffe för att ta med mig på rummet. På vägen till hissen möttes jag återigen av de där härliga blickarna som kan göra en medelålders dam svimfärdig?!?! Nästan euforisk äntrar jag hissen och ser mig själv i spegeln. Då upptäcker jag att två av koftans knappar är öppna och det är dem precis vid mina behag. För en sekund känner jag svetten komma och kinderna rosas rejält. Men sedan tänker jag i mitt stilla sinne: - man ska visa det man har=)!

Kommentarer
Postat av: markvärdinnan

Jag tror inte att koftan var öppen när han tittade - antagligen var den stängd och han tittade med sådan genomborrande blick - tänk Uri Geller - så att knapparna liksom föll isär....

Magi kallas det.

2010-03-30 @ 13:28:18
Postat av: jonna

hoho den var lite rolig :D

2010-04-01 @ 19:06:42
URL: http://jonniisen.blogg.se/
Postat av: Annson i lilla Lund

Det är enbart för att du är så KLYFTIG som männens blickar dras till DIG!Förstår du inte det:)Å andra sidan sägs det att kvinnor med små tuttar är bra i matte...

2010-04-07 @ 23:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0