glad

Sitter precis nu med en mosad potatis framför mig. Alltså förutom datorn förståss. Och den lilla mosade potatisen tuggar jag tjugo gånger om vartannat. Men den smakar helt fantastiskt ljuvligt. Som den bästaste av måltider. När man levt på soppor i 18 dagar är det säkert inte så konstigt. Och på rekommendation av min sköterska så tyckte hon jag skulle pröva med det. Och det gör jag GÄRNA.

Om Facebooks fantastiska sociala nåbarhet har jag skrivit förr. Jag har fått kontakt med kusiner och gamla skolkamrater och en helt ny värld har öppnats för mig. Något som jag är enormt tacksam och lycklig över. Nu för jag höra att en bekant sitter och stickar en sjal åt mig. Så att jag inte ska frysa nu när jag gått igenom min operation. Jag blir alldeles varm och rörd inombords. Tänk att människor är så otroligt fina.

Kan man ha en bättre måndagskväll?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0