inspiration

Jag hade faktiskt inte en aning om vad som väntade mig. Jo i och för sig, förstod jag att det skulle bli ett trevligt möte, men mer visste jag inte! Men NU VET JAG!

Idag skulle jag nämligen träffa en facebookvän som jag länge beundrat. Hennes artiklar har jag alltid läst med STORT intresse. Och jag har njutit av dem. Så en dag för några månader sedan vågade jag fråga om hon ville bli min FB-vän! Och hon svarade "JA". Vi har kommenterat varandras statusar och jag har förstått att hon är en varm och humoristisk person. WOW har jag tänkt.

Så bestämde vi att träffas när jag nu var i Köbenhavn. Hon bor där! I min favostad! Minsann.
In kom hon på det trevliga caféet på Kongens Nytorv. Söt, sprudlande, bedårande. Och så tog det väl några minuter och vi var igång och pratade nästan i munnen på varandra. Full av inspiration som hon smittade av sig så till den milda grad att jag fortfarande nu 10 timmar senare fortfarande är "hög" av rus!

Sensmoralen i denna lilla sanna historia är: Möten kan bli mycket mycket mer intressanta och inspirerande än vad man någonsin föreställt sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0