magiska 3,8

Undrar ni över rubriken? Jag kan erkänna att det inte är mitt medelbetyg från gymnasietiden. Ej heller mitt rekord vad gäller längdhopp (hahahahaha) - nä det är helt enkelt det jag förlorat i kilon sedan förra onsdagen då jag skrevs ut från hospitalet.  3,8 kg. Jag är RIKTIGT stolt.

Saken är den att jag inte har någon våg hemma. Det slutade jag med för flera flera år sedan. Och det är bra det, för hade jag haft en våg hade jag ställt mig på den säkerligen tre-fyra gånger per dag. Istället så bad jag att få väga mig på vårdcentralen idag. Döm om sekreterarens förvåning när jag började klappa händer och skrika och tjoa när jag vägde mig. Hur i all sin dar kan man vara så glad när man väger 89 härliga investerade kilon, undrade hon nog. Men se det fick hon veta.

Så sedan klockan 14.00 pip idag går jag omkring med ETT STORT LEENDE på läpparna. Som om jag nu inte gjorde det annars också?!?!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0