tre veckor

firar jag idag. Sedan min nya livsstilsförändring. Alltså sedan operationen på Danderyds hospital. Tiden har ju bara sprungit iväg. Samtidigt så känns det som om jag gjort det är en längre tid. Märkligt eller vilken tur - det är att människan är anpassningsbar.

Idag firade jag med att ta på mig min nya fina grårutiga Zarakjol och till det grå strumpbyxor, svart dunjacka och min mammas grå minkstola lite nonchalant knuten om halsen. Det var faktiskt riktigt läckert. Om man nu får säga något sådant. Och se det får man för jag är ingen anhängare av Jantelagen! Så det så!

Hipp hipp hurra för mig idag och för alla andra som vill fira något!

Kommentarer
Postat av: Camilla C

Grattis till din viktminskning! Du är duktig. Nu har jag precis fått i mig 1st barnmat (från 1år) lite extra kryddor och det blev mums. Lite fusk var det för jag spädde inte den till soppa, men det är bara några dagar till med flytande. Kram Skånskan

2010-11-20 @ 11:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0