bästaste Lotta

Min sötaste bästaste syster Lotta. Hon är sjuksköterska på Obescitasmottagningen på Danderyds Sjukhus och det hon inte vet om övervikt och överviktsoperationer är inte värt att veta. Hon har arbetat i många år på avdelningen och jag har den STORA FÖRMÅNEN att vara hennes patient. 

Redan från första stund "klickade" det och det är så enkelt att prata med henne. Eller lyfta på luren och ringa och ställa de mest korkade frågor. Alla de frågor som man har efter en operation. Och hon ställer ALLTID upp! Kompetent, glad, snäll och med bra konkreta svar. Kan hon inte svara direkt, tar hon reda på fakta och ringer ALLTID tillbaka.

HON ÄR BÄSTASTE SYSTER LOTTA!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack snälla Daisy för de fina orden ....det är tack vare er alla mina patienter som gör livet bättre och att jag är där jag är i dag...och du forsätter att vara den du är och sprid glädje runt dig som du gör hela tiden...Kram

2011-04-18 @ 12:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0