bekännelse

Usch jag känner att det är bekännelsens dag! Idag fredagen den 15 april när solen lyser så fint så tänkte jag erkänna en sak. Här på min blogg. Häromdagen inhandlade jag livsmedel och lite mat. Var så otroligt sugen på en god bit ost. I ostdisken fick jag smaka Gruyere som är en av mina favoritsostar! Mmm smakade vidunderligt. Bad att få en liten bit till mig själv. Tittade på prislappen och såg att den kostade 65 riksdaler. Oj, det var lite saftigt men gjort är gjort tänkte jag.

Så plockade jag lite mer saker och lade ner i vagnen. Väl framme vid kassan fick jag ångest över min dyra lilla ostbit. Och tittade mig snabbt omkring. Och just precis då i den sekunden skyndade jag mig att lägga Gruyeren bland Läkerolaskarna. Snabbt som attan.

Nu har jag erkänt detta lilla brott och mår bra av det. Men å andra sidan tänker jag på den lilla ostabiten. Hur mår den egentligen????



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! I min blogg skriver jag om kampen mot ätstörningar ångest osv osv. Kika gärna in om du känner igen dig eller bara vill vara med och stötta varandra om att gå ned i vikt?

Mitt mål är att gå ner 6 kg till den 1 Juni. Är du på? Är NI på? :)

Kika gärna in och lämna någon kommentar! Kram :)

2011-04-15 @ 10:54:44
URL: http://atstorningar.bloggplatsen.se
Postat av: Bosse

Jag har alltid undrat vem det är som lägger från sig matvaror i affären, nu vet jag att det är du!!Fy skäms, gå genast tillbaka med matvarorna till den disk du tog dem i!!

2011-04-15 @ 15:59:34
URL: http://hogrelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0