en varm latte tack

Idag när jag morgnade mig med svenskan och kaffe undrade jag var solen befann sig. Inte här i Stockholm i alla fall. Lite senare tog jag mig ner till byn för att träffa min smarta vackra bästis. Vi pratade i munnen på varandra och det är gott för själ, hjärta och gom. Någon timme och två shoppingbagar senare ringde jag den läckra häftiga bästisen på Gärdet och frågade om hon ville kaffa. OCH DET VILLE HON!

Vi sågs på Cadierbaren och hon kom skyndande in, frusen och undrade - var fasiken är våren. Så beställde hon en EXTRA VARM LATTE. Och jag skrattade gott, men se den kvinnliga bartendern förstod varken bu eller bä, eller så hade hon ingen humor. Vilket som, så gav det oss ännu mera att skratta åt!

Så med två bästisträffar och kaffe, så kan psykoterapeuterna hålla sig långt borta!



Kommentarer
Postat av: Mari

Det låter som att du haft en underbar dag tillsammans med underbara vänner och shopping.



Kram

2011-04-03 @ 20:18:18
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0