flow

Ja kära nån, tänker jag. Så många nya häftiga läckra ord det används idag. Förr sa man, oj jag har så mycket att göra. Rätt och slätt. Men nu så ska man säga: Wow jag har sånt flyt eller Flow. 

Men om vi nu ska vara lite häftiga och läckra (alltså jag ska vara det) så har jag flyt nu. Och det betyder inte att jag går på flytande kost, som jag gjorde för ett antal månader sedan. Nä nä, mitt lilla företag har fått mer att göra. Alltså mitt lilla företag, det är jag det. Om ni nu inte visste det! Och det är något jag är ENORMT TACKSAM och lycklig över.

Nu är jag ju inte den som klagar och gnäller, bara lite ibland. Jag hade VÄLDIGT mycket FLOW för ett antal år sedan så till den milda grad att det stod en vägg emellan. Ja den bara dök upp. Och jag gick rakt in i den. Och då var jag en mycket klok person, och sade upp två stora uppdrag som chefredaktör. Det sved en hel del i börsen, men det var det värt. Jag har haft ett uppdrag kvar och lite ströuppdrag under tiden. Men har mått så otroligt bra i själen. Och haft möjlighet att njuta av varje sekund, minut, timme, dag! Av mina nära och kära. En ynnest.

Och efter några år försvann väggen! Urskönt. Att det även försvunnit en hel del kilon vet ni ju om. Och vips så har det börjat trilla in nya uppdrag. Eller rättare sagt, jag har varit mottaglig för dem och nu har jag FLOW. Eller rättare sagt. Mycket att göra! Jippi!


Kommentarer
Postat av: Mari

Vad härligt att det flyter på för dig. Lycka till med företaget.



Kram <3

2011-04-04 @ 15:20:02
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0