maktpunkt

Föreläsa utbilda och hålla tal är jag en fena på. Och eftersom jag absolut inte är ett fan av Jantelagen, så säger jag rent ut att jag är duktig på det. Och stolt över det med!

Däremot är jag inte lika hemma på det där med powerpoint och sådana moderna ting! Nä, det är inte min grej. Jag har till dags dato använt mig av blädderblock, ta-på-grejor och overheadbilder. Jo jo nil läste helt rätt. Och för er ungdomar som inte vet vad overheadbilder är - googla!!! 

Jag har ju så många principer, det har jag bloggat om flera gånger. Inte skall jag någonsin använda mig av det där powerpointeriet. Nä nä. Så har jag sagt i flera år. Men nu får jag som så många gånger tidigare äta upp det där. För igår beslöt jag mig för att ta hjälp! Till en presentation jag ska göra i helgen. I powerpoint alltså!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0