oändliga summor

Häromdagen träffade jag en mycket kär väninna. Vi pratade om allt som vi väninnor gör. Ni vet viktiga ting som skor och kläder om gemensamma vänner om krig och elände om diktatorer och diktaturer och om kläder och skor igen. 

Hon hade inhandlat en vacker festklänning för ett stort antal riksdaler. Men samtidigt var hon så enormt lycklig över att ha hitta just den klänningen med STORT K. - Och du förstår Daisy. Jag hade sett en som kostade enorma pengar så när jag fann denna så kände jag att jag sparat många tusenlappar.

Så resonerar vi. Tänk så många kronor och ören vi kan spara på det viset. 





Kommentarer
Postat av: Emilia

På det sättet är att spara pengar ett tervligt nöje! Härligt när man kan vända utgifter till något positivt! Må gott!

2011-04-18 @ 12:13:24
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0