valentino?

Behövde en ny klänning för en middag! Jag ville vägra den lilla svarta. Så gick jag runt på en liten dressrunda, men inte hittade jag något. Precis när man behöver då finner man inget. Vilket dilemma!!!!

Men så efter några timmar så hängde den där. Klänningen med STORT K! I off-white spets. Fast den hade ingen snygg framsida, däremot en läckrare baksida. Förstår ni! Jo så här. Jag vände den fram och tillbaka. Inte ut och in. Och med baken fram - eller vänta nu. Men baksidan fram och framsidan bak blev den elegant, tjusig och läcker. Och så med ett svart sidenband virad rung midjan med en stor rosett mitt fram.

Och vet ni vad det bästa var? Jo att två unga söta bedårande vackra smarta läckra tjejer komplimerade den. Då blev jag själaglad. Så till den milda grad att jag måste blogga om det!

Klänningen inköptes på Gina Tricot för 179 riksdaler! Så det så! Fast som en av tjejerna sa, den kunde lika gärna varit en Valentino. Och då blev jag extra högfärdig.




Klänningen har numera ett bredare svart sidenband virat runt midjan två gånger.

Kommentarer
Postat av: Mia

Du kommer att bli jätte fin i den klänningen :-) Gina Tricot har så enormt mycket fina kläder men jag har ALDRIG kunnat handla där :-( Men det ska jag se till att ändra på vartefter :-)

Ha en bra kväll, kramis!

2011-04-10 @ 18:57:26
URL: http://mizspiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0