flirtar

Jag brukar säga till mina nära & kära att jag inte kan flirta. För jag kan inte flirta. Och så frågar jag, hur gör man?
Då brukar en till mig närstående kvinna säga: Men hallå, du är över 50 år, och så vet du inte hur man flirtar!!!! Nä, just det - därför frågar jag, säger jag! Då skakar hon på huvudet, tittar på mig som om jag kom från Mars och säger: Du, det är ganska enkelt.
Jaha, och så blir det inte mer om det. Men alltså, fortfarande har jag inte lärt mig hur man flirtar. Är det någon vänlig själ här som kan hjälpa en stackars okunnig kvinna??????????






Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej du vännen...

Du behöver inte göra så mycket....med tanke på vad du utstrålar räcker det ju med att du bara ÄR...Eller.....Blink.... Din privata syster.

2011-08-18 @ 21:25:00
URL: http://www.azzi.se
Postat av: Marina

Tyvärr!

Jag vet inte heller hur man gör! FAST!- jag tror att om man utstrålar glädje och "harmoni"- så löser det sig ändå;-)



2011-08-18 @ 23:49:34
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej =)

2011-08-19 @ 10:20:05
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0