nu ska vi testa

Jag föddes med en tjock kolsvart kalufs. Och den har jag sedan haft i många år. Men så hände det sig att jag en dag för tio år sedan upptäckte något märkligt i håret. Jo något mycket konstigt hade dykt upp. Något som jag aldrig sett förr. 

Chocken blev ENORM, jag fick hjärtklappning och drabbades av posttraumatisk stress. Länge.....

Jag hade hittat ett grått hår. Ett grått hår!!!!!!

Vad skulle jag göra?!?!? Jag rådfrågade mina väninnor flera gånger. Alla kom med samma råd, tona det! Nähä det kan jag inte göra, sa jag. Jag har ju som ni säkert vet, väldigt många principer. Inte tona och inte färga håret. Man ska vara glad för det man har!!!!!

Tiden gick och di gråe blev fler och fler. Så en vacker dag, just det en vacker dag, så sa jag till min frisör - TONA! NU! Och så gjorde hon det. Sedan följde toningar efter toningar. Och numera är det färgning som gäller. 

Idag blev det nästan blont. Så nu ska det testas - om devisen stämmer: Blondes have more fun!!!!!



Kommentarer
Postat av: emilia

du ska vara riktigt nöjd med resultatet!

2011-08-29 @ 19:16:27
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0