L

Konstig rubrik, jo jag vet. Men vänta nu lite. Läs färdigt så kommer förklaringen.
L står får hur jag känner mig för tillfället och då förstår du säkerligen också - när du läst färdigt - min totala brist på närvaro här på bloggen. Nu börjar jag:
L som i LAT
L som i LEDIG
L som i LUSTFYLLD
L som i LURIG
L som i LÄTTJEFULL???
L som i LISTIG
L som i LUSTIG
L som i LYRISK
L som i LEVANDE
L som i LIVSBEJAKANDE
Alltså - jag har ledigt och är totalt avkopplad från sans och redlighet. "L" - alltså!!!

Kommentarer
Postat av: A-Amanda

Hej. Jag letar just nu efter några gamla Johan Palm fans som kanske vill dela med sig av fina minnen från den tiden ni var en av dom fans.



Här: http://ThePalmzzz.blogg.se

2011-12-30 @ 10:47:10
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: marina berglund

Hej Daisy!



Har saknat dig, men det är skönt att höra att du bara njuter! Fortsätt så!

Gott Nytt År på dig!

Kramiz Marina

2012-01-01 @ 01:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0