den som letar finner

Jag skulle leta efter någonting. Nu kommer jag inte ens ihåg vad???? Och jag for som en furie genom mitt lilla bohag. Ut med allt som låg i garderoberna, i byrålådorna och i hyllorna. Allt samlades vackert på hög på golvet. Känner ni igen det. Men jag fann inte det jag letade efter, men istället flera andra ting som jag sökt efter vid andra tillfällen.
Känner ni igen det? Mmmmmm - jag vet att jag inte är ensam. Vid dessa tillfällen blir jag alltid nostalgisk för man hittar saker som man inte sett på evigheter. Så också denna gång. Då jag hittade en broschyr gjord för över 10 år sedan. Det var då det. Och det känns som väldigt längesedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0