hospitalet nästa

ni vet ju att jag inhandlade en ny väska häromdagen. Nummer 80 tror jag?!?!?!? Men redan dagen efter fick jag lite ångest - varför vet jag faktiskt inte. Och när min dotter, tillika modebloggare sedan många år och modeassistent, fick se den sa hon: Men mamma (och skakade på huvudet) den är för stor och inte snygg!!!

Då bestämde jag mig. Den ska lämnas tillbaka. Så är det med det. Och frisk är jag inte någonstans. Men vad gör det - så länge jag trivs med mig själv.

Fullt medveten om att detta är stora i-landsproblem, men då jag faktiskt ägnar stora delar av min arbetstid med de riktiga världsproblemen, som försvar och säkerhetspolitik, tycker jag faktiskt att jag kan unna mig ett och annat i-landstjafs.
Ha nu en skön lördag!


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- tack själv du! kram :)

2011-02-19 @ 16:13:01
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0