vårkänslor

hade jag idag. Det är nästan ingen snö kvar i Stockholm. Mest grus faktiskt. Alltså inga hala gator. Vilket betydde att jag tog på mig mina bruna urgamla mocca jodphurs idag. Det är LYCKA det. Och min nya beiga vårjacka från Zara. Och så jeansen i storlek 42 som sitter som de ska, "low-cut" som det så coolt heter. Det betyder att de sitter vid höften så att fettet liksom går uppåt istället. Förstår ni? Ja ja vad de hittar på.

Till denna klädsel, eller som modebloggarna och min unga kvinnliga arvinge säger "outfit" hade jag givetvis solglasögon. Men de har en STOR repa på vänster glas, men det gör ingenting för jag ser ändå så dåligt med det ögat!!!!

Så hämtade ättelägget med bil mig och vi tog en tur till Källhagens värdshus får traditionell kaffe. Vid brasan. Det är vårt sätt att umgås. Fast idag blev det väldigt mycket iphone för hans del och äldre variant av mobil för min del! Men det var urtrevligt i alla fall och kvalitetstid av bästa valör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0