det kom ett vykort

På förekommen anledning vaknade jag SENT idag. Sovit såååååå gott och länge! Herrejesses, åldern tar ut sin rätt och sena kvällar i rad är inget för denna dame längre. Tror jag! Eller rättare sagt, har inte bestämt mig för nu ska jag vara lite principlös. Inte ha så många principer alltså!

När jag tassade upp hittade jag ett vackert vykort innanför dörren. Tänkte att det är väl den årliga kallelsen till min tandläkare. För vykort får man ju inte nuförtiden. Mer än från doktorn på Kungsgatan. Men se det var inte ett vanligt upptryckt meddelande som "Du är välkommen måndagen den 12 februari klockan 7.40, utan en mycket ovanlig hälsning.

Jag citerar: " Daisy (- om du nu är Daisy Balkin Rung som var hos Lottorna en gång i tiden...)! TACK för jättebra inlägg i debatten ang. Tolgfors anförande idag. Läset det på nätet. Bra!! Många hälsningar från......"

Om ni känner mig nu - så kan ni också förstå hur glad och lycklig jag är. Detta är en av de mest fantastiska hälsningar jag någonsin fått. Det värmer i hela kroppen och jag är enormt tacksam och lycklig. Ett vykort som jag kommer spara länge länge. Det har redan fått en framträdande plats på min lilla sekretär.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0