i afton

Är ni pigga på en liten kvällsrapport från Sälen? Vid den här tiden andra dagen på Folk & Försvarskonferensen tar de flesta igen sig på sina rum. Det är den dagen då det inte är stor tjusig gemensam middag. Istället håller föredragen och debatten på till senare. Middagen är tidigare och det behövs varken kostym eller högklackat!


Snart ska jag själv iväg på ett så kallat mingel. dela ut visitkort ta emot några och lyssna. Igårkväll bytte jag visitkort med en trevlig informationschef för ett större företag varpå han undrar när jag rakade av skägget. Jag höll på att ge honom en rak höger, men upptäckte då att han fått ett kort som jag hade fått någon timme före. Med bild!

så kan det gå till här! Minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0