miljöpåverkan

Jag är säkerligen inte unik om att gilla ha det gott och mysigt omkring mig när jag jobbar. Det är sååååå viktigt. Det behöver inte vara välstädat (jag är en slarver och gillar inte att sanera) men det får väldigt gärna finnas blommor, utsikt, tavlor och vackra saker att titta på.

Mitt kontor är mitt hem, och jag blir ibland så innerligt trött på att sitta vid min läst och måste ge mig ner på stan. Det är då jag kaffar och om det har jag bloggat förr. Då får jag inspiration av att titta och lyssna på "folket".
I och för sig så är det ju kniven på strupen som gäller och att gilla läget. Inspiration är nog lite överreklamerat.
Här en bild från min lilla sekretär, där jag jobbar från för det mesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0