reflektionerande

Har nu anlänt mitt älskade Hjorthagen! När jag var yngre?? tyckte jag inte det var så kul att komma hem. Men numera säger jag alltsom oftast "Borta bra men hemma bäst"! Är det ett ålderstecken eller bevis på mognad?!?!

Rätt slut i knopp och kropp, efter nästan fyra dagars intensivt arbete. För det är precis vad det är! Nästan hela dygnet runt. Arbete.  På dagarna sitter man på plats för att lyssna, anteckna, memorera och vara alert. Presskonferenserna ska besökas och helst ska man försöka ställa någon eller några intelligenta frågor, lyssna, anteckna och memorera. Sedan blogga, skriva artiklar, debattinlägg och vara alert. Under luncher och kaffepauser minglas det och visitkort delas ut och samlas in! Alert, lyssna och fråga!

Kvällstid är det mingel och middagar. Och då jobbar man faktiskt också. Fast på ett lite annorlunda vis. Tur att jag älskar mitt arbete!

Kaffekö på Folk & Försvarskonferensen i Sälen 2011

En bild från en kaffekö under Folk & Försvarskonferensen i Sälen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0