shopping

Alltså det är ju så roligt. Att shoppa, alltså. Mest gillar jag att inhandla skor, väskor och kläder. Sedan kommer inredning. Och nu när det är rea-på-rea känns det ännu bättre i shoppingsjälen, som jag brukar säga!

När jag nu gått ner 16 kilon, så blir upplevelsen euforisk - på gränsen till att det nästan slår över. Tårarna är nära när jag numera kan komma i en Large på Zara (som har mycket märkliga storlekar)! På HM kommer jag i en 42-44 och jag är överlycklig. Tack och lov vill jag dock framhäva, att det finns en HEL del roliga och läckra kläder i modell större idag. Annat var det före min första operation på 90-talet. Då fick man minsann finna sig i tantkläder!

Ett problem har uppstått och det är platsbrist. I min lilla söta våning på 44 kvardratmeter är det begränsat med utrymme. Men kläderna skorna och väskorna är viktiga ting, så de får ta sin plats. Så är det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0