vad är det här?

Idag är det tre månader sedan jag blev gastric bypassopererad och fick gjort en konvertering från min gamla Gastric Bandingoperation. Tre månader. Det är  helt otroligt.  Jag vet inte riktigt hur många kilon jag förlorat, men för några veckor sedan var det 15 - och det är ju fantastiskt.

Häromdagen kände jag någonting konstigt bredvid magen. Jättekonstigt. Något hårt. Jag frågade min väninna vad det kunde vara  - lite oroligt faktiskt. - Men Daisy, det är höftbenet, sa hon med ett leende på läpparna.

Och det var kul, för det har jag inte känt på många många år!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag hoppas det inte blir för många kilo......fortfarande 6-7 mål??????

2011-01-28 @ 20:05:01
URL: http://www.azzi.se
Postat av: jonna

wow 15 kilo! det är ju fantastiskt daisy :D

bara det är någonting kvar av dig sen ;)

2011-02-05 @ 18:28:06
URL: http://jonniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0