börsen

sinar, men shoppingsjälen är så lycklig så lycklig. 

Men det är väl inte så konstigt! Eller hur! Att jag shoppar kläder så jag nog får flytta för att skapa rum till alla nyinköp. Numera kan jag ju nästan få på mig allt som jag faller för. Det kunde jag inte i mitt förra liv. Då stod jag där i boutiquen och tittade med längtande blick på Klänningen, Kjolen, Jeansen eller Toppen. Men bara tittade för jag visste att det inte var någon idé att överhuvudtaget prova. Och så längtade jag till en annan tid. Var den fanns visste jag inte. Tur är väl att inte slängde mig i Nybroviken! Nä sådan är inte jag. Började inte ens att gråta utan köpte istället en Marabou chokladkaka som jag slängde i mig på två minuter och mådde så bra i min frossarsjäl.

Nu är det lite annorlunda. Och istället så njuter jag av mitt nya liv. En till mig mycket närstående person sa igår att: Köp på du bara. Du betalar ju själv, tjänar pengarna själv och har ändrat ditt liv. Det är du värd.

Tack, jag gör som du säger!





Kommentarer
Postat av: Bettan

Kan du inte visa vad du köpt

2011-06-17 @ 20:24:18
Postat av: Mari

Visst är det underbart när man kan shoppa precis det man VILL ha??!!

Skulle vara kul om du vill visa något utav dina fynd.



Kram

2011-06-18 @ 21:25:04
URL: http://www.marisdag.blogspot.com
Postat av: Ritva Ronnberg

Roligt lasa ditt inlagg - det ar i alla fal en del av dig man far ta del av.

Jag tycker namligen det ar trakigt att du valjer bort huvudstaden och Norrland pa semestern.

Frossarsjalar finns det manga av - sjalv har jag slagit i taket nu pa skofronte.

2011-06-21 @ 15:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0