det bästa i livet

är faktiskt gratis! Och det har jag kommit på helt själv?!?!?!?!?!?! 

Igår tog jag Lidingötåget ut till Gåshaga Brygga. En tur på ljuvliga 20 minuter. Ute på Gåshaga satte jag mig strategiskt nästan nere vid bryggan med skärgården och båtlivet som enda utsikt. Så vackert, så tyst, så rogivande. Kaffet kostade 37 kronor och för den investeringen kunde man sitta hur länge man ville. 

Sedan gjorde sig den typiska Daisymentaliteten hörd, och jag hoppade på Waxholmsbåten som tog mig in till stan. Satt i aktern hela resan, 30 minuter och fick då min lilla beskärda del av hav och vatten. Oj livet är allt gott!



Kommentarer
Postat av: emilia

Känslan av hav- härligt! Tillönskar dig en trevlig helg!

2011-06-11 @ 12:18:30
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0