preparerad

Är nu på väg mot mitt älskade Skåne! Till Ystad och småbåtshamnen. Förberedde mig igår för långväga semester....
Klippte håret med kökssaxen. Tänkte så här, klipp på bara så blir det bra. Men då hade jag klippt för mycket på ena sidan! Vilket medförde att jag fick klippa lite mer på andra sidan och så fortsatte det på den vägen. Hur jag ser ut - ja kära nån?!?!?!? Men min yngsta arvinge gav mig klart godkänt, så jag duger antar jag!

Passade på att färga "di gråe" också. Även om de gör en vis, så vill jag i alla fall inte ha dem där. Nu är jag brun/honungsfärgad eller vad det heter. Någon exakt benämning finns inte i skalan. Hur jag ser ut? Godkänt där också!!!!



Kommentarer
Postat av: emilia

Välkommen till Ystad! Hoppas att du hade en trevlig midsommarafton! Vi är i Blekinge och forografiet i inlägget är fr Hotell Edgar i Sölvesborg. Må gott!

2011-06-25 @ 10:15:37
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Mari

Hoppas att du haft en trevlig midsommar i Ystad. Nu har du varit 1,5 mil från mig ;)



Kram

2011-06-25 @ 20:49:58
URL: http://www.marisdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0