sömnlös

För några dagar sedan fick jag en kommentar här på bloggen. Anonymt. Men med initialer som kanske skulle ge mig en vink om vem det är! Men nu har jag snart legat i princip sömnlös för att försöka komma vem den anonyme är. Herrejesses har gått igenom gamla klasskamrater, föredettingar?!?!, vänner och bekanta. Uppdragsgivare, kollegor ja i stort sett alla de människor som jag träffat de senaste 50 åren.....

Men inte har jag kommit lösningen närmare. Och jag som är så nyfiken. Jag klarar inte detta längre. Nu VÄDJAR jag till dig som kommenterade - hör av dig. Och inte anonymt, snälla. Låt mig inte leva i ovetskap längre! Så att jag kan få sova om nätterna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0