damens nya kläder

inte kejsarens alltså! Inga av'mina "gamla kläder" passar mig. Och det är en ytterst angenäm upplevelse. Men dyr hehehe! Jag som älskar kläder måste ibland sansa mig och tänka till lite före. Förstår ni. När jag nu vet att jag kommer i det mesta, och vill köpa allt som är vackert då slår det fandanko i huvudet! Då i den stunden måste jag ta ett djupt andetag och tänka till. Behöver jag den här - eller är det bara ett köp för att tillfredsställa min fåfänga???

Förra omgången när jag gått ner 48 kilo stod jag en dag och sorterade bort mina stora kläder. De som jag inte längre kunde ha. Min dotter som då var sju-åtta år satt i soffan och studerade mig ingående. När jag precis skulle vika ihop ett par jeans i storlek 52 så tittade hon på mig och sa: - Mamma var inte ledsen, du kommer snart i dem igen.



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hejsan!

Vilken härlig kommentar från din dotter :)

Såg dig i programmet Kalla Fakta i torsdags och måste bara få säga att jag beundrar dig. Jag fick gjort min op den 3/6-2010 och mår mycket bra. Har hittills gått ner 48 kg.

Men det jag egentligen ville säga att det är ett mycket snyggt kort och vilka snygga kläder - precis min stil :)



Kram Anna-Karin (från Skåne)

2011-03-14 @ 20:51:18
URL: http://annakarin-mittnyaliv.blogspot.com/
Postat av: Mari

Dom där barnen är för goa. Verkligen en härlig kommentar från din dotter.



Kram

2011-03-14 @ 21:00:57
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/
Postat av: Lena

Nej men den kommentaren var ju inte så snäll :) Fast hon trodde nog att hon var det... Kram

2011-03-15 @ 06:39:20
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Annica

haha sött. ;)

2011-03-15 @ 07:11:59
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gott att du unnar dig, det är du värd! Med måtta förstås ;) Jag längtar också till den dagen då shoppin blir roligt! <3 Jag har förresten också gjort en blogg på samma sida som denna ... förstår mig inte riktigt på hur jag får bilderna längst upp i början så som du? ... Du vet ingen duktig blogg designer som jag hjälpa :) ? KRAM PÅ DIG RARING! njut av vår vädret!

2011-03-15 @ 16:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0