föreläser

Solen skiner så vacker här i Göteborg idag. Det blåser visserligen men vaddå?

Vill förresten berätta att jag föreläser om mina överviktsoperationer, mitt liv före under och efter! Att jag mår som en prinsessa och hur man får psyket att må som allra bäst. Jag är en van föreläsare - har jobbat med detta i många år. Och allt med glimten i ögat, med en stor portion humor samtidigt som jag tipsar om tillvägagångssätt och hur man får dagen att fungera med planering mer mera.

Kontakta mig på: [email protected], så hör jag av mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,



Ursäkta men jag förstår inte att man kan rekommendera någon att riskera livet när allt som krävs är att äta och motionera riktigt.



Läste din chatt på tv4's sida.



Då skriver du att du har testat "ALLT". De som jag känner som är rejält överviktiga säger att de har det också. Men jag har följt deras "tester", och de är alltid halvdana. Äter man riktig mat rikt på fetter och protein, minskar ner de delar socker man intar (godis, potatis, pasta osv.) och rör på sig, så kommer man att gå ner i vikt.



Ska man göra operation, ja då hoppas jag de får bekosta detta själva som vilken annan skönhetsoperation.

2011-03-11 @ 12:29:48
Postat av: Kalle

Hej,



Ursäkta men jag förstår inte att man kan rekommendera någon att riskera livet när allt som krävs är att äta och motionera riktigt.



Läste din chatt på tv4's sida.



Då skriver du att du har testat "ALLT". De som jag känner som är rejält överviktiga säger att de har det också. Men jag har följt deras "tester", och de är alltid halvdana. Äter man riktig mat rikt på fetter och protein, minskar ner de delar socker man intar (godis, potatis, pasta osv.) och rör på sig, så kommer man att gå ner i vikt.



Ska man göra operation, ja då hoppas jag de får bekosta detta själva som vilken annan skönhetsoperation.

2011-03-11 @ 12:30:12
Postat av: Birgitta

Hej!

Jag var en av dom första som satt dit bandet i Örebro av Dr: Näslund. Hade samma problem som du så efter ca:4år fick jag ta bort bandet och dom förminska min magsäck. Jag var som ett försöks kanin och det gick jag med på fick skriva på mycket papper först och ångrar mig inte. Man kan tycka att vara tjock får man väl banta Ja det är rätt men att hålla vikten är svårt.T.ex. Mat behöver man ju det finns överallt men om man är alkis så behöver man inte alkohol hemma typ. Jag tycker att detta sätt är bra jag ångrar inget. Hoppas att du får en solig och bra helg.

Birgitta från Flen "Björklyan"

2011-03-11 @ 12:44:18
URL: http://www.bjorklyan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0