skumt

Har varit på ett bra möte denna morgon. Det började klockan 9.00 och jag fanns på plats 8.45. Trots att jag inte är riktigt vaken på morgnarna så är jag en fena på att komma i tid. I allmänhet för tidigt. Jag som alltid skrattade åt min morfar som när han kom hem till oss på Shabbatmiddag alltid kom minst en timme tidigare än han skulle. Både mamma och jag skrattade åt det och jag tänkte att sådan kommer jag aldrig att bli.

Men som så mycket annat får jag äta upp det där också! Hur många gånger har jag inte promenerat gata upp och gata ner för att inte anlända en halvtimme före middagsbjudningen ska starta. Eller till ett möte, man kan ju inte komma en timme före utsatt tid. Det ser ju oproffessionellt ut. - Har hon inget annat att göra!! Tänker de säkert. Eller?!?!?!

Snöar gör det - precis som metereologerna sagt. Men jag sitter inomhus på Foam på Karlavägen och jobbar. Så det gör ingenting med lite vitt utanför fönstret. Jag är optimist så jag vet att snön inte lägger sig. Det ÄR VÅR NU!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken trevlig blogg du har. Och njuter gör du det är bra

2011-03-30 @ 10:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0