sockelände

JAG ORKAR INTE! JAG GER UPP! NU får det VARA NOG!


Att leta efter den andra sockan alltså! Har faktiskt bara ett par svarta sockar med mig på min resa till Västkusten. Och varenda morgon när jag ska ta på mig mina jeans eller svarta byxor så kan jag bara hitta en socka. EN SOCKA. Jag letar och letar bland mina medhavda persedlar. Och vänder och lyfter, tar ut ur väskan, lägger in i väskan, lägger mig på golvet och letar. Men nej EN SOCKA!

Imorse orkade jag inte längre, så jag tog på mig kjol och ett par strumpbyxor istället. Och när jag ska lämna mitt rum fullt påklädd så ser jag något svart som ligger precis rakt framför näsan på mig. Undrar ni vad det var?

Ja just det - en svart socka!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0