ut med det gamla och

in med det nya. När våren kommer blir jag så där lyrisk och glad och tossig. Som om jag nu inte vore det annars också?!?!? Och som så många andra vill jag fixa lite extra härhemma. Inte städa och sådant trivialt. Nä nä, utan byta färger, dekorera lite här och där. Det känner ni säkert igen. 

Så ut for den gamla köksmattan och in kom en härlig ceriseröd- och vitrandig trasmatta. Min mamma hatade trasmattor. Alltså verkligen HATADE. Och just därför så ÄLSKAR jag dem. Så till den milda grad att jag har trasmattor i hela mitt stora lilla hem. 

Idag köpte jag tyg som passade till köksbordet, cericeröd-vitrutigt och så härliga rosa servetter. Man får nästan en chock när man möts av allt rosa. Men skit samma säger jag. Om det är någon som inte gillar det - kan den personen blunda! Kanske tur att inte sonen bor hemma!



Kommentarer
Postat av: Mari

Jättefint!!!



Kram <3

2011-03-31 @ 21:26:56
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/
Postat av: stephie

älskar dig!!!

2011-03-31 @ 21:48:13
URL: http://stephiesmode.se
Postat av: Anki

Jätte fint

2011-04-01 @ 17:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0