för första gången

Nu ska jag göra ett inlägg om något som hände mig förra veckan. Något som gjorde mig både generad, glad, lycklig, euforisk, högfärdig, stolt, tacksam och ödmjuk. Säkerligen undrar du nu vad har nu hänt. Och om det ska jag berätta......

Då var det en bekant som HÖGT sa såhär: - Har ni sett vilken kropp Daisy har fått!

Jo du läste rätt. Först trodde jag att jag hört fel och att han sa: - Har ni sett vilken knopp Daisy har fått?????

Men han sa KROPP. Det har jag aldrig hört - i mitt 54 åriga liv. Vilken känsla. Jag blev först helt stum - och det blir jag ALDRIG! Sedan glad och så kom tårarna. Och den stackars mannen som uttryckt sig så häftigt blev alldeles överraskad. 

Så nu går jag omkring med ett STORT leende på läpparna och njuter av komplimangen. Tack PG!




Kommentarer
Postat av: Mari

Jag förstår din glada känsla. Du ska verkligen njuta av den.



SV: Tack för krya på dig hälsningen. Har ännu inte fått komma hem, då magen inte kommit igång. Förhoppningsvis får jag åka hem imorgon. Bara magfan börjar fungera igen.



Kram

2011-05-30 @ 19:06:40
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/
Postat av: Mih

Jag håller med, men förbehåller mig rätten att vara anonym eftersom du känner mig så bra :)

2011-06-01 @ 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0