lämnar ett för ett annat

Har precis sagt adjö och på återseende till Karin på Hotel Clarion Collection Carlscrona. Hon arbetar i receptionen och är EN av anledningarna till att jag älskar detta underbara lilla hotell. Jag har skrivit om det förr, men det kan inte nämnas tillräckligt. Proffsig personal, bra fräscha rum, härlig utsikt över småbåtshamnen. En liten kullerstensklädd gård med massor med blommor och träd. God mat som man bjuds på varje kväll! Och sist men inte minst - GOTT KAFFE! 

Nu bär det iväg till Danmark och två dagar på Hotel Quality Marina i Vedbaek. Där har jag aldrig bott, men det tillhör samma kedja som hotellet i Karlskrona - Choice! Jag lovar att återkomma med mer information, som det heter. hahaha!








Kommentarer
Postat av: Per

Tack för tipset.

2011-05-10 @ 14:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0