rådande

Dagen har ägnats helt åt överviktsoperationer. Först blev jag intervjuad av en socionomstudent som gör sin slutuppsats om överviktsoperationer och dess psykosociala följder. Mig hade hon sett på Kalla Fakta i TV4 och även blivit rekommenderad av sin handledare. Så hon kontaktade mig. Jag fick berätta om mitt liv efter mina operationer. I en hel timme lyssnade hon på min historia. Stackars kvinna! 

Precis efter träffade jag så en föredetta kollega. Som hade en hel del frågor om hur mitt liv har blivit efter operation. Och så tog jag "valsen" igen. Och det gör jag så gärna. Önskar så innerligt att ALLA människor fick ha det lika gott och bra som jag.

Nu tänker jag börja föreläsa/hålla föredrag om detta. Kurser och föredrag håller jag i mitt arbete, talarträning, mässteknik, stå på dig, med mera. Detta blir ännu en dimension i mitt nya andra liv! Yeah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0