D-dagen

Inatt kunde jag knappt sova. Det spratt i kroppen! Som en förväntansfull femåring som väntar på att bli födelsedagsfirad. Tillråga på allt så kunde jag inte komma på vad George Clooney hette, NU VET JAG! I timmar låg jag och funderade fram och tillbaka, istället för att googla....Det blir mer spännande att komma på det själv.

Klockan fyra gick jag upp och började möblera om. Eller rättare sagt, tömma en liten bokhylla som ska flyttas in i mitt "nya kontor". Problemet är bara det att nu ligger ALLT från hyllan kvar på golvet och sekretären!!!! Men det kan jag ju fixa inatt, om jag inte kan sova då alltså!!!!!

Nu ligger champagnen på kylning och löjrom är inköpt. Ska fira min riktiga ett-årsdag! För den är just idag!

Ha en fin fredagseftermiddag och kväll alla mina läsare!



Kommentarer
Postat av: Karin

Så sött:)

2011-10-28 @ 16:22:34
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: marina

Hej Kära du!

Grattis igen! Hoppas att din dag har varit fin!

Själv njuter jag av (lite) vin och myser över att jag är ledig heeela nästa vecka!!Har tagit semester nästa vecka (höstlov för barnen) och börjar inte jobba förrän nästa lördag...



Ikväll har jag och barnen roat oss med youtube.. sett på mupparna och linus på linjen och skrattat så vi fått ont i magen..



Ha en skön kväll!!!

Kramar från Marina

2011-10-28 @ 21:52:06
Postat av: Alexandra Kjellman

Söt kopp! =)

2011-10-29 @ 13:43:26
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: emilia

det är faktiskt allt för lätt att googla på det allra mesta! Se där, du kom på det alldeles själv!

2011-10-29 @ 21:39:37
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: husalfen



Mycket snygg klänning lite tidigare i boggen!

Den designades nog för dig!!

2011-11-02 @ 07:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0