det närmar sig med stormsteg

Det har snart gått ETT ÅR sedan mitt nya liv började. Och det är helt otroligt. På något sätt känns det som igår men ändå som en evighet sedan. Den där torsdagen i oktober förra året. Då jag checkade in på Danderyds Sjukhus för att bli gastric by pass- opererad. Det var DAGEN MED STORT D! 

Jag minns det som igår. TV4s team från Kalla Fakta mötte upp nere vid porten. Klockan var sex på morgonen och det var sådär halvkallt med lite frost på bilarna. I taxin satt jag där bak och fotografen satt fram och filmade hela vägen. Taxichauffören trodde nog jag var en STOR MEGASTJÄRNA!!!!
Idag snart ett år sedare mår jag som en prinsessa. Blodtrycksmedicinen är ett minne blott och ett antal tunga kilon är borta. Garderoben har bytts ut och är numera ENORM, ( alltså inte kläddstorleksmässigt) vilket gör att jag nog snart får flytta till större. 

Nu ska det firas i dagarna TRE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0