göteborg igen

Nu är jag här igen. I fina Göteborg. På Quality 11, detta trevliga hotell ute på Eriksberg. Och som vanligt mötes jag av stora famnen och hjärtligt välkommen - trevligt att ha dig här igen. Sådant uppskattas!

Efter en trevlig middag med gott vin trodde jag självklart att jag skulle slockna direkt. Men se näääääääääää, inte jag inte. Låg där i sängen och vände och vred mig i timmarna många. Inte grubblade jag och inte spekulerade jag. Bara vände och vred mig. Dessvärre hittade jag en chokladkaka i Minibaren! Annars brukar de veta här på hotellet att sådant måste plockas bort när jag kommer. Nu försvann den ner i min mage. Alltså sensmoralen idag är - jag är inte opererad i huvudet. Bara i magen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vacker himmel!

2011-10-04 @ 13:00:41
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Mari

Att det ska vara så svårt för hjärnan att fatta att godis inte är bra. Jag har själva samma problem. Skulle det finnas godis hemma så är jag där och äter av skitet, rent ut sagt. Skulle varit bra om vi fått hjärnan opererad i samband med GBP.



Kram

2011-10-04 @ 18:43:29
URL: http://www.marisdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0