tralalalalalala

Inte nog med att jag flyttat in kontoret till sängkammaren - jag har även tagit in min radio/cd hit!
Alltså jag som är en njutningsmänniska lyssnar nästan aldrig på musik. Är inte det konstigt?!?!?!?

Jo det är verkligen märkligt. Nästan HELKNÄPPT! Jag älskar ju musik. Men hemma vill jag ha tyst! TYST! Förutom när jag pratar med mig själv. Då är det inte tyst. Eller när min yngsta arvinge är här hos mig. Men annars, så ska det vara tyst!

Men det är nog något jag måste söka för, tror jag!!!! Nu har jag i alla fall radion på högsta volym, grannarna må ursäkta, och jag författar vid min nya härliga inspirerande arbetsplats!

Det är gott det<3





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin!

2011-10-09 @ 16:23:11
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: marina berglund

Ha, ha...

Jag är precis tvärtom... vill nästan aldrig ha det tyst...Älskar att lyssna på radion (utan reklam) eller en bra cd i bilen på väg någonstans!

Får nog söka för det...;-)



Ha det så gott!

Kramiz Marina

2011-10-10 @ 09:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0