i storpolitikens utsida.....

Så fick jag nästan hybris. Bara nästan. Svenska Dagbladet nämnde en av mina tidningar igår på bästa lässida. Den om Juholt och hans sista stora fadäs. http://www.svd.se/nyheter/inrikes/18-timmar-som-gav-krisen-nytt-liv_6786643.svd - läs själva.
Frågan jag ställde bland den församlade "världspressen" var menad att ge Håkan Juholt en chans som erfaren försvarspolitiker. Om det har jag bloggat i mitt inlägg från måndagen den 16 januari. Men dessvärre så svarade han så märkligt och konstigt att som jag också bloggade, det märktes att han inte var i form. Men han var en statsministerkandidat och då måste man vara påläst.
Jag fällde inte Juholt, jag höll inte i yxan, det gjorde socialdemokraterna själva. Men det var lilla Sjövärnsposten som bland de stora drakarna ställde frågan som fick bägaren att rinna över.

På facebook och via mail har jag fått fantastiska rader om tidningen och insatsen. Och jag säger som jag alltid har gjort - för att marknadsföra en liten tidning måste man höras synas och vara mycket påläst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0