morgonstund

Om det är luften, människorna, programmet eller sängen som gör det vet jag inte. Men den här damen har sovit sju timmar i sträck. SJU timmar. Det har inte hänt sedan mannaminnen. Vaknade pigg som en mört, hoppade?!?!?! ur sängen och ner till frukostmatsalen. DÖM OM MIN FÖRVÅNING när jag upptäcker att alla andra deltagare också är morgonpigga. Jag hade trott att jag skulle vara ensamätande klockan åtta på morgonen. Som man kan bedra sig?

Här försigår ett frenetiskt minglande redan tidiga morgon. Det pratas försvar, politik, det bokas möten och det beslutas säkerligen en hel del kring borden. Försvarsministrar, journalister, riksdagsledamöter, generaldirektörer, generaler och en hel del annat "löst" folk alla klädda i tröjor och jeans. Inga uniformer här inte. Stämningen är oerhört lättsam och det är väldigt enkelt att knyta bra kontakter. Vilket gör att jag nu stoppar undan datorn för att morgonmingla vidare.......





Kommentarer
Postat av: lisbeth

Trevligt att läsa om dig när du Kaffar och är på shopping och resor, har följt dig sen "Kalla Fakta" och det är underbart att du mår bra sedan din operation. Kram Lisbeth, som varit Opad sen sept-11

2012-01-16 @ 12:14:38
URL: http://minresamot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0