vardag

Årets första vardag idag! Hm tänkte jag när jag vaknade klockan 5.00, efter att ha sovit två timmar. Inte kunde jag somna om heller, hjälpte inte hur många får jag räknade. Istället gick jag upp och löste korsord. Det gick så bra att jag blev så stolt över mig själv och blev ännu piggare.....

Men när klockan visade 8.00 var jag trött igen och hoppade ner i min goa säng. Sov sov sov sov sov.....till väldigt sent. Så sent att jag knappt vågar skriva det här!

Sedan tog jag dottern under armen och tog bussen ner till stan. I sedvanlig ordning blev det kaffa och så kände  vi oss båda mycket piggare. Årets första inköp blev ett par ursöta ballerinas, svarta sammet med stor rosett. Och en kavaj med STORT K! Bilder kommer vid ett senare tillfälle. Det blev riktiga fynd! Tillsammans kostade de 350 riksdaler. Det är gott sådant!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0