regnkappan

har jag plockat fram igen. Den där svarta saken som jag inhandlade när jag skulle ut på sommarturné med isbrytaren Ymer. Jo du läser rätt. SOMMARTURNÈ med en isbrytare. Om det har jag bloggat förr, så det är inte det jag ska förtälja idag. Nä idag ska jag berätta om något helt annat.

Den där regnkappan är inte vacker. Inte heller elegant eller chic. Men den är VÄLDIGT snäll mot mig när det regnar. En sommardag för några år sedan hade jag den på mig och även en fiskarhatt. Då stämde jag träff med dottern på Östermalmstorg och hon fick rena rama UTBROTTET när hon såg mig. Vägrade gå på samma trottoarsida som jag. 

Men se sådant bryr jag mig inte om. Regnar det så regnar det. Och det gör det idag. Och gjorde igår.
Och vid de tillällena bryr jag mig inte ett dugg om hur jag ser ut. Utanpå alltså!

Ha nu en skön dag



Kommentarer
Postat av: lisbeth

Den var väl fin och bara den fyller sin funktion i regnet... Ha det gott! hoppas solen snart kommer, kram Lisbeth

2012-06-18 @ 20:07:41
URL: http://minresamot.blogspot.se/
Postat av: Marina Berglund

Hej!
Saknar dig!;-) Hoppas allt är bra med dig och din familj!
Kramiz Marina

2012-08-27 @ 07:54:56
Postat av: Pillan

Hej!!
Jag snubblade på dig när jag sökte på omoperation av gastric bypass på nätet. Jag har några frågor som jag inte gärna vill ta öppet, finns det ngn möjlighet att ställa dem privat till dig nånstanns?!
Mvh
Pillan

Svar: Har skrivit ett mail till dig. Förlåt för att jag ej hört av mig innan!
Daisy Balkin Rung

2013-01-09 @ 10:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0