"rumpan bar"

Inte nog med att jag  har varit jättestressad de senaste veckorna, så hände det som absolut inte får hända. Undrar ni vad? Jo, om det ska jag berätta....


Ni vet ju sedan "gammalt" att jag ofta tar mitt kontor med mig och arbetar på caféer. Igår skulle vi lägga sista handen på en av mina tidningar. Vi satte oss i Hotel Nobis härliga lounge. Eller rättare sagt, jag hann aldrig sätta mig för när jag böjde mig ner för att sätta in datorkontakten då hör jag något märkligt. Något går sönder. Jag känner hur mitt ena byxben blir luftigare och luftigare. Och hur byxorna sitter lösare och lösare...

Just det - min byxor hade spruckit MEGA! Ungefär från mitten av rumpan till halva låret. Vad gör man då i den situationen. Jag började skratta hysteriskt, så också mitt sällskap. Och när jag sedan ska gå då knyter jag pashminasjalen om mig som en kjol. Inte var det så tjusigt, men vackrare än en bar rumpa!!!!!


SENSMORAL- köp inte storlek 40 nästa gång!





Kommentarer
Postat av: Mari

Tur att man kan skratta åt en sådan fadäs. Det är bara till att göra det bästa av situationen.



Kram <3

2012-03-02 @ 13:50:23
URL: http://marisdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0