clooney

Jag har blivit med maskin. Kaffemaskin. Och inte vilken som helst - utan kaffemaskinen med STORT N! Just det Nespresso. Och det var tur det, för dagarna efter inköpet var jag på middagsbjudning och runt bordet pratade man om just detta världens tionde underverk! Så skulle man i alla fall kunna tro. Vad pratade man "förr i tiden"? Jo om barn och fred, pengar och världen. Det säger kanske hur det står till bakom lykta dörrar. 

Men nu har i alla fall jag fallit för reklamen och inhandlat verket. Och kapslar av alla de vackra kulörer som finns lyser upp köket. Nu väntar jag bara på att jag får "oväntat" besök. Eller förresten det var ju Gevalia det? Men om Clooney kommer så vet jag vad jag ska säga: - I always thought you were a kind of Ristretto person, Mr Decafinnate!

Så det så....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0