fel sida

Jag kan höra mim mamma säga: - Har du vaknat på fel sida idag? Det hände när man satt vid frukostbordet och kanske var lite sur. Eller rättare sagt - mycket tvär. Det var alltså på den tiden då mammor serverade god härlig frukost varje morgon. Det är så längesedan att jag knappt kommer ihåg det. Men den där frågan kommer jag ihåg.

Nu var det inte så att jag är känd för mitt dåliga morgonhumor. Tvärtom. Men när det någongång hände så kändes frågan klart obra. Och jag kan inte påstå att jag blev på bättre humor av den. 

Idag har jag definitivt vaknat på fel sida. Jag är SUR. Jättesur. Och det värsta av allt är att jag inte ens vet vad jag är sur över.....



Kommentarer
Postat av: Linn

Då vill man bara somna om, vakna igen nästa dag och börja om på nytt.

2012-05-24 @ 12:45:37
URL: http://lyckoland.blogg.se/
Postat av: Ann Lidfeldt

Aj, aj du sur? Du skojar: Sov på saken idag. Tänker starta en ny trend - SIESTA - åtminstone kan vi unna oss det när det är medelhavs varmt. Jazper snarkar på nätterna numera eftersom vi inte har aircondition i huset. -Vi tar en sovstund på dagen istället. Börjar bli gammal:). kram

2012-05-24 @ 12:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0